Sep 22, 2011

Novo izdanje Sew News časopisa / A new issue of the Sew News magazine

Juče sam dobila oktobarsko - novembrarsko izdanje Sew News časopisa za 2011. godinu. U ovom broju opisujem kako se pravi kroj za jednu od mojih omiljenih suknji, koja ima pojas asimetričnog oblika, kao i asimetrično aranžirane falte na levoj i desnoj butini. 
Ovu suknju sam sašila pre par godina, u naletu inspiracije, i jako je volim. Naravila sam je u dahu - od modelovanja kroja do šivenja, sve je bilo gotovo za jedno veče. Materijal je lepa, meka vuna, koju sam kupila veoma povoljno u Italtes radnji. Slučajno se našao pri ruci kada sam pripremila kroj, a rezultat je bio bolji od očekivanog.
Kroj za ovu suknju možete skinuti sa Download taba bloga, u veličini 40. Kroj ima i prateće instrukcije za šivenje, koje su na engleskom jeziku, ali su veoma detaljne.

I received yesterday a package with October - November 2011 issue of the Sew News magazine. I teach the readers in this issue how to draft a pattern for one of my favorite skirts, which has an asymmetrical waist yoke and pleats that are asymmetrically arranged on front.
I made the skirt few years ago, while having a burst of inspiration. It was sewn in one breath - I drafted a pattern and sewed it in one night. The fabric is a beautiful, very soft wool that I bought as a bargain in a local Italtes store. I happened to have it in my stash when I drafted the pattern, and the end result was better than expected. 
You can download the pattern for the skirt, in size 40, from the Download tab of the blog. The pattern has accompanying sewing instructions in English, which are very detailed.


I, čisto da se pohvalim da i ja lepo izledam u njoj, evo slike da demonstrira kako meni stoji   ;-).

And, I have to brag a bit and demonstrate you that I look good in it too ;-).


Danas videh da je još jedan moj kroj na "tapetu" ovih dana. Izgleda da je afrička haljina veoma popularna na Burda Style sajtu, odakle je kroj za istu skinut više od 12.000 puta! I ovaj kroj možete skinuti sa Download taba bloga, a na Burda Style sajtu možete videti i brojne, veoma zanimljive i lepe, varijacije koje su pravili članovi sajta.

Today I discovered that one more of my patterns is being popular these days. Seems like The African Dress pattern has been very popular on the Burda Style website, from which it has been downloaded more than 12.000 times! You can download this pattern from the Download tab, too, and you can see many interesting, beautiful variations on it that were made by the site users.


4 comments:

  1. Bravo Ana, suknja je božanstvena i čini mi se da je ova zelena boja kao stvorena za ovaj kroj :))!

    ReplyDelete
  2. Tebi lepse stoji:)))

    ReplyDelete
  3. Anonymous9/23/2011

    Super Vam stoji.
    Nadam se da cete pred NG doneti sveze ideje iz NY.
    Mene opseda izazov da se 11 odevnih predmeta odabere i kombinuje u uvek razlicitu kombinaciju tokom jedne sezone. Zasto? Zavirila sam u sinovljeva skripta iz predmeta psihologija stvaralastva i procitala bas to da sa 11 odevnih predmeta moze da se napravi toliko kombinacija, da kad bi ste se presvlacili svakih 5 minuta, bili biste mesecima uvek razlicito odeveni. Za mene je to izazov.

    Pozdrav, Maja

    ReplyDelete
  4. Sknja je super, falte i štepovi fantastični. Zeleno,volim zeleno ...a torbičak !
    Sve ukupno ,prelepo!

    ReplyDelete