Jun 24, 2011

Me-Made-June 2011: Dani dvadeset treći i dvadeset četvrti / Days twenty third and twenty fourth

Dan dvadeset treći.

Svilena haljina šivena prema kroju iz španskog časopisa Patrones No. 269, #31. Sličnu haljinu sam prethodno probala u nekom butiku, i bila prilično iznenađena time kako mi je stajala (iskreno, očekivala sam da ću izgledati kao da sam u poodmakloj trudnoći). Kada sam u Patronesu videla kroj, prosto nisam mogla da odolim, i evo rezultata. Okovratnik, kaiš i porub suknje su napravljeni od mat satena, koji malo umiruje eksplozivni dezen. 
Ono što mi se posebno dopada kod haljine je što može da se nosi sa ili bez pojasa, a svaka varijacija daje potpuno drugačiji izgled. Prvu polovinu dana sam haljinu nosila sa pojasem, ali sam ga uveče skinula i uživala u lepršavosti svile. 

Day twenty three.

A silk dress made using Patrones No. 269, #31 (Van Dos) pattern. I tried a similar dress before making this one, and I was pretty amazed by how it looked on me (to be honest, I expected to look like I was 8 months pregnant). When I saw the pattern in the magazine, I couldn't resist it, so here's the result. The neckline, belt and skirt hem are made out of mat satin, that calms down a bit the explosive print.
What I really like about the dress is that I can wear it with or without the belt, each variation gives a different look. First half of the day I wore the dress with the belt, but removed it for the night out and enjoyed the flowy silk. 





Dan dvadeset četvrti.

Ova haljina je kombinacija krojeva za JJ bluzu, Ute bluzu (oba kroja sa Burda Stzle sajta) i mog modelovanja. Iskoristila sam kroj od JJ bluze za gornji deo haljine, koji je sečen ispod grudi i ima ubačen nabrani panel preko grugi, što daje haljini pomalo etno izgled. Zadnji deo haljine je takođe prepravljen, tako da kroj uključuje 2 brusne umesto šaova. Za rukave sam koristila kroj od Ute bluze, ali sam ih malo skratila. Suknju sam sama modelovala.
Haljina je postavljena tankim belim pamukom.

Day twenty four.

This dress is a combination of JJ blouse pattern, Ute blouse pattern and my redrafting. I used the JJ blouse for defining the bodice of the dress. It is cut under bust and incorporates gathered bust panel, that gives the dress a bit of ethno look (it reminds me of dirndl blouses and ensembles). The back of the bodice is altered as well, so it has 2 darts instead of shoulder princess seams. For the sleeves I used the Ute sleeve pattern, but cropped it a bit. The skirt is self drafted.
The dress is fully lined with lightweight cotton.



2 comments:

  1. Preslatke su haljinice Ana ,divne su i divna si,moderna ... A lepe su ti i baletanke ,imam i ja takve ...
    Pozdrav !

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/26/2011

    Haljine su fenomenalne! Fantasticno ti stoje! Htela bih da te pitam gde ima da se kupi taj spanski casopis?
    Veliki pozdrav!
    Mirjana

    ReplyDelete